JULAFTON!!:D

Hejhej i dag är det den bästa dagen på året!! JULAFTON!:D 

Förlåt för att jag inte har bloggat på jättelänge men det har varit väldigt stressigt!!

I Onsdags var jag hemma hos mormor;) vi spelade kort och jag vann x) och så spelade vi biljard! det var fett roligt och gissa vem som vann?x)   jag såklart ;)

I Torsdags så var jag och mamma på stan och handlade de sista julklapparna. Sen så åkte mamma till hälla och köpte julklappar till mig;) Sen när hon kom hem så åkte vi till Magnus och Marie (Morbror och hans tjej)
Fick massa fina julklappar :P

Idag så vaknade jag typ klockan halv tio och det känndes inte som att det var  julafton alls! Sen efter ett tag kom jag på juste det är ju julafton:D

Har nyss ätit frukost och ska snart fixa mig;) sen ska vi åkar till Saila (Pappas "tjej") då ska vi äta mat kolla på kalle anka och sen Öppna julklappar!! :D

God jul alla läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0