Fredag (Y)

Hejhej :) Äntligen Fredag:D jag äligt talat älskar fredagar för då vet man att det är långt till det är skola igen:)

Ja men iaf så idag så vart jag tvungen att gå upp6 :S varför? jo för att sofia inte ville vara ensam på frukostmatte:P Haha hon var på skolan klockan 20 i 7 och sen kom jag inte förän kanske 5 över 7 och jag frågade henne om hon hade stått där hela tiden, för att det såg ganska kallt ut!
Hon bah: Ja det har jagx') jag vågade inte gå in -.-

Jag fick äligt psykbryt på henne då! Vågar man äns inte gå in i sin egna skola så måste det väll vara något fel x')

Men sen när klockan var typ 10 i 8 så skulle vi gå och äta frukost. Jag betalade 10 kr för en äcklig maka:S
Sen var det Spanska och vi fick lyssna på någon spansk jullåt. Jag blev "kär" i han som sjung! Han kanske kan ha varit 7år eller jag vet inte:P han sjöng så himla gulligt!:)

Sen på samlingen så var jag och Sofia helt flum av någon konstig anledning:P
Sen åkte jag och pappa till mamma och hämtade mina grejor sen när vi kom hem så frågade jag pappa om vi kunde spela lite wii. Han bah ja, vad ska vi spela då? jag bah eee...? Mario Kart
hahahahax') jag ÄGDE ut honnom! Sen spelade vi fotboll på wiit och jag vann såklart :P

Snart är det idol:)

Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag:)

Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0